Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • lifeisunfair • 2 Haziran 2005 00:00 • #606014
    iyi de korn dan head ayrılmadı mı? yerine ben mi çıkıp çalıcam :-D gençliğimizin grubu bea gelse çok mutlu olurum...diğer bahsi geçen bütün grupları da izlemek isterim....rhcp bomba olur..cure benim tadımda değil ama onların da çok hoşuma giden parçaları var..rasmus eh fena olmaz...ulen bi de şöyle baba bi hardcore grup gelse...2 sene önce dead kennedys çok tatlı olmuştu oldschool tayfa kopmuştu toz duman falan bu sene de okadar ekstrem olmasa da en azından bi punk grup gelse...offspring eskileri çalarsa zewkli geçer ama itiraf edeyim blink 182 bile keyiflendirir beni....ulan güzel olcak galiba bu festival!!! :-D
Bu konunun tüm mesajları