The Rasmus kesinlikle gelmeyecek, 3 senedir olan bir festivalin 2.'sinde de 3.'sünde de aynı grup headliner olamaz. Gerçi Rock'n'Coke organizatörleri bu konuda ilklere imza atmıştır ya neyse(50 Cent'i getirme gibi). Yaparlar yaparlar gene beklenir. Ama Korn gelirse süper olur cidden.
Yani:
OHA