Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • -_FiniscH_- • 2 Haziran 2005 00:00 • #606015
    The Rasmus kesinlikle gelmeyecek, 3 senedir olan bir festivalin 2.'sinde de 3.'sünde de aynı grup headliner olamaz. Gerçi Rock'n'Coke organizatörleri bu konuda ilklere imza atmıştır ya neyse(50 Cent'i getirme gibi). Yaparlar yaparlar gene beklenir. Ama Korn gelirse süper olur cidden.
    Yani:
    OHA
Bu konunun tüm mesajları