ya yeter ne rasmusu herkes bıkmadı mı rasmustan zaten pop grubu onlar rock değil d:) rasmus yerine slipknot ve soulfly ı istiyen arkadaşı da alnından öpmek istiyorum, seneye slipknot ı da istiyoruz!!! (bi ara rock the nations a da hatebreed gelcekti afişlerinde bile yazıyodu ama...)