hiç kimse gelmesin abi. Sadece Korn gelsin . Onunda şarkı söyleye filan ihtiyacı yok. Sadece Blind'ı çalıp gitsinler.O bana yeter.Zaten Rasmus a diyicek laf bulamıyorum.Kafasını at s.ki gibi jöleyle yatırıp,saçının arkasını havayaa dikenMavi,yeşil,turuncu envai çeşit piercingleri vücuttaki en boktan salak yerlere takan(örnek: dudak çaprazı) konvers ten nefret etmeme yol açan rapçilerden bile daha aptal olan(Bu harbi büyük bi hakarettir) insanlardan oluşan ve yine aynı çeşit insanlardan oluşan dinleyici kitlesi olan kakamsı grup.Rasmus yerine mukus olsaydı daha çok sewerdim. KORN RUleZZzz