hihi... offspring'in resmi sitesinde de türklere demediini b1rakmayan bi herif vardi. sonra bi tane de yunan kiz vardi gicik olan. sonradan kiz benden özür diledi adam da kiza gicik olduu için bütün mesajlarinda türk bayrai istiklal marsi felan koydu. mutlaka bi girin offspringin forumuna