öncelikle (KoRn)"a dünkü cocuk diyen elemanlara benden onlara büyük bi selam olsun..!herseyden önce bi grubu iyi ya da kötü bi muamele yapıcaksanız her grubu aynı kefene koymayın..!!sonra elestri yapıyosanızda bunu bir degil BİN defa düsünün we öyle yorum yapın..her grup zewkinize uygun olmayabilir..Madem yazıp söwüonuz ozaman sizde kasın g#tünüzüde bi yerlere warın..bu ugurda müzik yapanlara ne tarzda olursa olsun köstek degil destek olun.!!Cünkü müzik dipsiz bir kuyudan ibarettir ucu bucagı yoktur...tesekkürler KoRN(FAN)