Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • kittiekfl • 4 Haziran 2005 00:00 • #606066
    ben rasmusu öpüp başınıza koyun derim. yani dinlediimden filan değil abi ama yani 50sent geldikten soooora yani rocka en azından yakın olan birilerinin geliyo olması iiidir ne diim yani. ama en iiiiisi korn yani kesinlikle. bi de herkesin sevdii grup ayrı abi ya bunu kavgaya dönüştürmenin anlamı yok. hepsini getirsinler bence hepimizin gözü gönlü açılsın.
    bi de yaş sınırı yerine tarz sınırı filan koymaları daha mantıklı olur bence. neydi geçen yıl öööle çocuklar duymasının veledi gelmişti bööööle tiki tiki kasmış dolaşıodu ortada....
Bu konunun tüm mesajları