ben bu sene rock'n coke ta isledim rasmusu ve hayatımda izlediğim, izleyebileceğim en saçma konser olduğuna karar verdim.Konserleri bittiğinde oh kurtulduk bunlardan, artık 10 sene gelmezler diye çok sevinmiştim.İnşallah rock'n coke bana bu kötülüğü yapmaz ve geri getirmez onları.Zaten saçma sapan müzik yapıyolar.Nese korn gelirse sırf korn için giderim başkada bomba grup gelmezse çadırımda uyurum :D