Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • hazaaaal • 23 Haziran 2005 00:00 • #606102
    ya bence gelsin yine rasmus..geçen sene manyak coşturdular yani..bütün millet onu bekledi gecenin bi saaine kadar..ben gidiyorum bu sene de..umarım yine gsl olur. ama yapabileceğim tek eleştiri 50 cent olur..hani severim az çok ama.. rock konserinde ne işleri vardı yani..!..ama bu sene de gsl olucak bnce..kaçırmayın derim...
Bu konunun tüm mesajları