Albümü çoktan aldım....harika şarkılar var.ayırt edemiyorum.albümdeki şrkıların hepsini beğendim.zaten the rasmusun albümü bu.herhalde güzel ve kaliteli olacak.neyse,yanlız albümdeki İMMORTAL adlı şarkıda lauri gırtlağını kullanmayı başarmış.yani yumuşak söylememiş.severim kerataları ya...seneye umarım yeni albümle tekrar karşımıza çıkarlar.umarımm..şarkıların yapıları çok başarılı.hala almayanlara tavsiye ediyorum.onlar zaten çoktan dinlemişlerdir.şarkıları karanlık ve kaliteli.seneye yeni albümlerini dörtgözle bekliyorum.umarım yeni lbüm çıkrırlar.ama çıkarırlar ya.onlar son gaz müziğe devam ediyorlar...harikalar yaaa...:)