Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Hide From The Sun - The Rasmus

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Hide From The Sun - The Rasmus
  • timsah28 • 6 Eylül 2005 00:00 • #606205
    Hide From Sun daki tüm şarkıları mtv nin sitesinde dinledim hepside harika dinlemenizi öneririm www.mtve.com
  • timsah28 • 6 Eylül 2005 00:00 • #606206
    Hide From Sun daki tüm şarkıları mtv nin sitesinde dinledim hepside harika dinlemenizi öneririm www.mtve.com
  • _missylonen_ • 8 Eylül 2005 00:00 • #606207
    bence albüm çok iyi özellikle immortal harika bir parça ayrıca kasımın sonu aralık gibi yeniden buraya gelebilme ihtimalleri var bu daha da güzel bir haber onları çok seviyorum onlar bitanee özellikle laurii tabik ide :)))
  • shadowrasmus • 5 Aralık 2005 00:00 • #606208
    sevmeyenler moral bozmaya devam ediyor. bu albüm bence dead letters tan daha iyi olmuş valla. the rasmusa bayılıyorum. çekemeyen insancıklar çatlasınnnnn
  • mike_shinoda16 • 10 Aralık 2005 00:00 • #606209
    gayet sağlam olmuş bence no fear in the shadowstan sonraki en büyük hittir insanı kesiyo yani iyi grup iyi kalite iyi singlelar başka söze ne gerek!!!
  • warning • 12 Aralık 2005 00:00 • #606210
    hide from the sun albumü ınto albumünü bana hatırlatıyor ben daha sert bir album yapacaklarını düşünmüştüm son albumün 14 şarkısı mevcut olsada ben halen daha ITS yi dinlemekteyim
    rasmuskolik:)
  • lauri_girl • 12 Haziran 2006 00:00 • #606211
    Albümü çoktan aldım....harika şarkılar var.ayırt edemiyorum.albümdeki şrkıların hepsini beğendim.zaten the rasmusun albümü bu.herhalde güzel ve kaliteli olacak.neyse,yanlız albümdeki İMMORTAL adlı şarkıda lauri gırtlağını kullanmayı başarmış.yani yumuşak söylememiş.severim kerataları ya...seneye umarım yeni albümle tekrar karşımıza çıkarlar.umarımm..şarkıların yapıları çok başarılı.hala almayanlara tavsiye ediyorum.onlar zaten çoktan dinlemişlerdir.şarkıları karanlık ve kaliteli.seneye yeni albümlerini dörtgözle bekliyorum.umarım yeni lbüm çıkrırlar.ama çıkarırlar ya.onlar son gaz müziğe devam ediyorlar...harikalar yaaa...:)
  • Leviathan • 12 Haziran 2006 00:00 • #606212
    Albümü çoktan aldım....harika şarkılar var.ayırt edemiyorum.albümdeki şrkıların hepsini beğendim.zaten the rasmusun albümü bu.herhalde güzel ve kaliteli olacak.neyse,yanlız albümdeki İMMORTAL adlı şarkıda lauri gırtlağını kullanmayı başarmış.yani yumuşak söylememiş.severim kerataları ya...seneye umarım yeni albümle tekrar karşımıza çıkarlar.umarımm..şarkıların yapıları çok başarılı.hala almayanlara tavsiye ediyorum.onlar zaten çoktan dinlemişlerdir.şarkıları karanlık ve kaliteli.seneye yeni albümlerini dörtgözle bekliyorum.umarım yeni lbüm çıkrırlar.ama çıkarırlar ya.onlar son gaz müziğe devam ediyorlar...harikalar yaaa...:)
    12 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: lauri_girl

    merhabalar. ben izmirden buse. arkadaşıma tamamen katılıyorum. ben bütün gün rasmus dinliyorum. albümü de çok güzel olmuş, rasmus yani. lauri sonunda bir şeyler başarmış. şarkıları çok güzel inşa etmişler. şarkılar böyle melankolik. mesela şöyle şeyler anlatmak istemişler ben mutsuzum ya, ben çok depresifim; özetle kaliteli yani. bugün tatile gittim. annem ekmek almaya yolladı. rasmus çok iyi grup. duygusal müzik yapıyorlar. erkeklerin çoğu kaba. rasmus çok duygusal ama. erkeklerin hepsi öküz.
  • lauri_girl • 13 Haziran 2006 00:00 • #606213
    leviathan yani BUSE bana mı katılıyorsun arkadaşım pek anlayamadım.neyse ama ben sana katılıyorum:).duygu ağırlıklı ve kaliteli müzik yapıyorlar.çoook ama çok başarılı grup.her yeni albümde bir başarılarını arttırıyorlar.rasmusumu sevmeyenlrin yorum yazması saçma..yazıyorsunuz bari sygı duyun..nyse aralıksız hergün rasmus dinliyorum ve kendimi iyi hissediyorum...rasmusu çoook seviyorum.muhteşemler...
  • ktas_LP • 6 Temmuz 2006 00:00 • #606214
    the rasmus en sevdiğim gruptur ama yatıp kalkıp dinlersem acayip olur:s