Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Hide From The Sun - The Rasmus

  • Leviathan • 12 Haziran 2006 00:00 • #606212
    Albümü çoktan aldım....harika şarkılar var.ayırt edemiyorum.albümdeki şrkıların hepsini beğendim.zaten the rasmusun albümü bu.herhalde güzel ve kaliteli olacak.neyse,yanlız albümdeki İMMORTAL adlı şarkıda lauri gırtlağını kullanmayı başarmış.yani yumuşak söylememiş.severim kerataları ya...seneye umarım yeni albümle tekrar karşımıza çıkarlar.umarımm..şarkıların yapıları çok başarılı.hala almayanlara tavsiye ediyorum.onlar zaten çoktan dinlemişlerdir.şarkıları karanlık ve kaliteli.seneye yeni albümlerini dörtgözle bekliyorum.umarım yeni lbüm çıkrırlar.ama çıkarırlar ya.onlar son gaz müziğe devam ediyorlar...harikalar yaaa...:)
    12 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: lauri_girl

    merhabalar. ben izmirden buse. arkadaşıma tamamen katılıyorum. ben bütün gün rasmus dinliyorum. albümü de çok güzel olmuş, rasmus yani. lauri sonunda bir şeyler başarmış. şarkıları çok güzel inşa etmişler. şarkılar böyle melankolik. mesela şöyle şeyler anlatmak istemişler ben mutsuzum ya, ben çok depresifim; özetle kaliteli yani. bugün tatile gittim. annem ekmek almaya yolladı. rasmus çok iyi grup. duygusal müzik yapıyorlar. erkeklerin çoğu kaba. rasmus çok duygusal ama. erkeklerin hepsi öküz.
Bu konunun tüm mesajları