Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Hide From The Sun - The Rasmus

  • lauri_girl • 13 Haziran 2006 00:00 • #606213
    leviathan yani BUSE bana mı katılıyorsun arkadaşım pek anlayamadım.neyse ama ben sana katılıyorum:).duygu ağırlıklı ve kaliteli müzik yapıyorlar.çoook ama çok başarılı grup.her yeni albümde bir başarılarını arttırıyorlar.rasmusumu sevmeyenlrin yorum yazması saçma..yazıyorsunuz bari sygı duyun..nyse aralıksız hergün rasmus dinliyorum ve kendimi iyi hissediyorum...rasmusu çoook seviyorum.muhteşemler...
Bu konunun tüm mesajları