leviathan yani BUSE bana mı katılıyorsun arkadaşım pek anlayamadım.neyse ama ben sana katılıyorum:).duygu ağırlıklı ve kaliteli müzik yapıyorlar.çoook ama çok başarılı grup.her yeni albümde bir başarılarını arttırıyorlar.rasmusumu sevmeyenlrin yorum yazması saçma..yazıyorsunuz bari sygı duyun..nyse aralıksız hergün rasmus dinliyorum ve kendimi iyi hissediyorum...rasmusu çoook seviyorum.muhteşemler...