ya şu insanları anlamıyorum..
zaten speküler bir çok olayın yaşandığı bu günlerde, böyle bir grubun ülkemizi ziyaret etmesinin uluslararası arenada ülkemize bir + kazandırmasını göz ardı edip, gidip korntv ye "yok kapitalist festival, yok şöyle yok böyle festival" gibi yorumlarda bulunuyorlar..
Bilmemkimin yanlısı değilim..Hiçbiryerden hiçbir oluşumdan değilim..Ama madem ölye siz getirin Korn u diğer grupları herkez sizi desteklesin..
İcraat yok laf çok...Sadece laf..
İşler sokaklara poster asıp, kafadan fantezilerle naralar atmakla yürüseydi yılda en az 4,5 kez büyük bir grup ülkemizi ziyaret ederdi...