SLayraCkEr
sonuna kadar seni destekliyorum.. gerçekten çok haklısın.. insanlarda icraat yok laf çok.. böyle büyük bir grubu getirmek kolay iş değil ve bunu anca böyle büyük firmalar sağlayabiliyor.. bence tek yapacağımız bu tür organizasyonlara destek verip daha iilerini beklemek olmalı.. eleştirmek gereksiz bir davranış.. herkese şimdiden iyi eğlenceler