kuzum korn korn yeter..adam olan adam ROCK'N COKE gelmez.. COCACOLA gibi emekçileri yerden yere vuran bi firmanın verecegi festivalden bi .ok olmaz...guzel bi korn konseri izleyebilirsiniz ama ardındanda bi hip-hop çipinin konserini izlersiniz..ustunede yuklu bi ucret odersinizz..BARISAROCK'a bak biletler beles olcakk.sırf COCACOLA'nın serefsizliklerini bilmeden konserine giden insanlara karsı yapıcak bunu........AMA SEN EMPERYALİZMİN CİLVELERİNİ DAHA ANLAMADIN TABİİ......