http://www.korntv.co.uk/tour.php
haber doğru bu linkte bayrağımızı koymuşlar aga
bence Dünyada en iyi POGO yapabileceğimiz grup yaa
Ön grubuda
KURBAN olacakmış
şimdi duydum
Yormayın kendinizi
Birde evet
Emperyalistim lan..Korn gelecek ve dinlemeyeceksem ..rim öyle solu sağı
ben gencim özgürüm ve ölmeden bu grubu dinlemeliyim
Çaldığım gitar bile amerikan malı içmesemde bu festival kaçmaz aga