Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn @ Rock'nCoke - Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • big devil • 7 Haziran 2005 00:00 • #606289
    evet konser deli olcakk..millet rap delisi olcakk..dur dur ,,,,,belki DON OMAR gelir DALE DON DALE falan uçarsınızzz.evet yaaa kesinnn. ustunede para odeyinnn. gecen sene rasmusu yedinizz.korn'u da yiyin baalım...paranızıda amerika yesinnn. HERKESE AFİYET OLSUN
  • unplayed1 • 7 Haziran 2005 00:00 • #606291
    Tamam sen ne istersen,onu yapta konuşmana biraz dikkat et bakalım big devil.Ayıbı öğrenme yaşın gelmiş senin,insanlara ötme mötme diyemezsin fikirleri seninkilerle uymuyo diye.Fakir edebiyatına bak, parası olan kimse hiç bir konsere gitmesin o zaman saçmalığa bak ya,ayrıca ben politika yok demedim ki Rock'ın içinde,ben müziğin içnde olmamasını savundum.İstersen bir daha oku yazımı.Rock'n'coke umurumda değil ki benim,adamlar getiriyor bizde izlemeye gitcez nasipse .Kısaca sen gitme ama insanlar sen öyle düşünüyorsun diye konsere gitmemezlik yapmazlar,ayrıca aynı lafları 30 kere söyleme hep aynı şeylerden bahsediyosun.Tamam insanlar anladı düşüncelerini,isteyen destek versin sana,isteyende konsere gelsin hayret bişey ya.Bu sönmeyen ateşini yaşına bağlıyorum.Sonuçta bu sayfa korn'un festivaldeki performansı için açılmış bir haber sayfası,sense sürekli barışarock diyosun,isteyen orayada gider hatta ben geçen sene orda sahnedede çaldım,kimse barışarock'da karşı değil sonuçta kimse konsere giderken senin fikirlerinden feyz alacak değil..6BlaCk6MeTaL6 sende biraz ağzınla konuş,affettim lan sizi falan,lutfettin sağol ya..Hayret bişey doğrusu
    Uzatmanın manası yok bu muhabbeti niye anlamak istemiyorsunuz ve insanları tahrik etmeye çalışıyorsunuz.Bilgisayar başından ahkam kesip insanlara hakaret etmek mi doğru olan sizin yaptığınız gibi ha?Fikirlerinizi insanlara böyle anlatırsanız kimse kale almaz sizi bu sitede
  • GöKMeN • 7 Haziran 2005 00:00 • #606295
    BURAYA YAZILANLARIN HEPSİNİ OKUYAMADIM ARANIZDAN BAZILARI DEFTONES FANLARIYMIŞ!!!


    Korn ne beee ben deftones istiyorum DEFTONES!!!!

    Deftones severlerle tanışmak isterim belki bi organizasyon hesabı deftones'i getirtiriz buraya :P
  • mandalkafa • 7 Haziran 2005 00:00 • #606296
    cok farklı yonlere kayıyıro bu sacma tartısma...emperyalizmle festivalin ne ilgisi vaR?...o kadar delice dinledıgınız SOAD TURK dusmanı...adamlar konser kapılarına türkler ve köpekler giremez yazıyor...ama yarın oburgun SOAD gelırse gitmem dermısınıZ?...2 temmuzda slayer geliyor...daha once metallica geldi...sorarım size...bu baba gruplar nereli?...muzıkte sıyaset elbet vardır...rock ta ve metalde dahda fazla vardır...tamam ama bu kadar carpıtmanın bi anlamı yok...
  • exorcist666 • 7 Haziran 2005 00:00 • #606297
    helal olsun gecen seneki festivalden cok memnun kaldım fiyatlar cok uygundu.rasmus gibi super bi grub vardı bu sene daha guzel olacak.ben gitmek için yine varmı yogumu ortaya koyacam gitmeyi dusunenlere şiddetle tavsiye ederim.
  • sacred blood • 7 Haziran 2005 00:00 • #606298
    teknocu lan onlar :)
  • kornkid • 7 Haziran 2005 00:00 • #606299
    ya arkadaşlar yapmayın ya ulkemize korn gibi bi grup geliyo yaptınız şeylere bakın tamam korn u sevmeyebilrisiniz o zaman kornun gelmesinin size pek dokunacanı sanmıyorum emperyalizmden falan bahsetmiş birkaç kişi yaptınız her işte aldığınız her kararda bu konuya bu kadar titiz mı davranıyosunuz gelimesini istediğiniz grupların tvde izlediniz programların belki yediğiniz ekmeğin ve aklınıza gelen herşeyin mutlaka emperyalizmle bağlantısını bulunur bu yuzden marjinal olma çabasıyla her yapılan organizasyona ... atmanın hiç gereği yok
    birde yok şu gelseydi yok bu gelseydi saçmalını bırakın korn u küçümsemek kimsenin haddi değil kendini ispatlamış ve dunyadaki en buyuk gruplardan biridir ve unutmayalım ki muzik dunyasında bir çağ açmıştır
    korn sever kardeşlerime selamlar....
  • sacred blood • 7 Haziran 2005 00:00 • #606301
    0-12 yas grubunca cok sevilen dandik kolpa grup
  • johnmyung • 7 Haziran 2005 00:00 • #606303
    abi sevilmeyebilridi burda ilgimi çeken bişey oldu kornla ilgim yoktur zaten ama herkes sözlüğe entry girer gibi yorum yapmış örneğin"0-12 yas grubunca cok sevilen dandik kolpa grup " ehehe anlamadım ben bu işi
  • kornkid • 7 Haziran 2005 00:00 • #606305
    haberin doğruluğu konusunda çelişkiye düşenler http://www.korntv.co.uk/ bakabilirler haber doğrudur site konusunda çelişkiye düşenlerde anasayfanın sol alt koşesine bakıversin