Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn @ Rock'nCoke - Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • unplayed1 • 9 Haziran 2005 00:00 • #606341
    Kombine biletin fiyatı çadır alanı ile 100 ytl'yi falan bulur sanırım,bu seneki büyük festivallerin çoğu öyle çünkü..
  • sacred blood • 9 Haziran 2005 00:00 • #606342
    cok basit ritmler ve dandik bi vokal, heavy metal'i somurmek icin kurulmu$ cok fazla gelecegi olmayan grup.
  • sacred blood • 9 Haziran 2005 00:00 • #606343
    twist die bi parcalari var.. ilginc bi vokal var giri$inde... yinede agizlariyla ku$ tutsalar sevemeyecegim grup ce$idi..
  • mangdasire • 12 Haziran 2005 00:00 • #606346
    hem korn hem de the cure 3 eylülde çıkcak yani sitelerdeki tarihlerden öyle gözüküyor. e festivalin ilk günü bu iki baba çıkarsa ben 4eylüle daha bomba bişeyler beklerim sonuçta esas headlinerlar festivalin son günü çıkar. e oraya da rhcp yakışır valla...çadırları topladık bekliyoruz sabırsızlıkla
  • nightmare_in_u • 15 Haziran 2005 00:00 • #606348
    Coca Cola gibi kendini yutturmuş bi !Devletin! düzenlediği bi organizasyon olsa da Korn, Offspring, Cure ve burda tanesine 10Ytl den aşağı gidemiyeceğimiz Türk gruplar var.. Kaçmazzzzzzzzz... İçime otura otura gidicem heralde, keşke Rockİstanbul a gelselerdi. Türk organizatörler herşeyi biraz daha büyük düşünmeli ve bütçesini bayaaaa bi arttırmalı, destek bulmalı. Bu da bir iki organizasyonun bi çatı altında toplanarak ortak dev bi şey kurmalarında yatıyo.. neyse yaa, koptum ben festivalden, sağlam gruplar...
  • rock_istanbul • 16 Haziran 2005 00:00 • #606349
    beyler bayanlar bu yazdığımı belki kabul etmiyicekler ama ben çok sinirliyim yazmak zorundayım yoksa biyerleri kırıp dökerim.. yaw ROCK n COKE diyosunuz açıklıyosunuz kimler gelicek gelmiyicek maşallah bütün bilgileri vermişsiniz. AMA (bağararak okuyun) Nedennnnnnnnnnn fiyatlarııııııııııııııı yazmıyosunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!
  • LunaticBassist • 16 Haziran 2005 00:00 • #606350
    rock n coke sitesinde yazmamislar kornun gelcegini

    para verseler gitmem 50 cent mis.. festivalde ne isi var hiphopcunun
  • metalkesh1666 • 16 Haziran 2005 00:00 • #606351
    ya bu rezillik nedir ya manganın ceza nın ne işi var rock n coke ta . yeterrrrrrrrrrrr içine etmeyin şu festivalin ya hakaret falla KORn a cure a hakarettir bu . falla gelmemeyi düşünüyorum bu tek kelimeyle rezalettir rezalet...
  • squash • 29 Haziran 2005 00:00 • #606352
    kacırmam imkansız ne olursa olsun gelicem....ah birde system of a down u görebilsek.....gerçi geliceklerini sanmıyorum ama neyse........
  • nola • 25 Ağustos 2005 00:00 • #606353
    yok korn gelmesin yok korn da kim hede hödö.kornun sanki çok sikinde sizin yaptınız gereksiz ve şımarık açıklamalar.kendini dünyaya kanıtlamış sevdirmiş bi grup için de zaten ancak öyle hede hödö yaparsınız.bi gidin görün kardeşim isterseniz de beğenmeyin ama beğenmediklerinizi de gözlemleyin şöyle bir ilk defa canlı kanlı.eleştirmeyin destek verin süper organizasyon.başka sözüm yok.hımm.