Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn @ Rock'nCoke - Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • dead bodies • 29 Ağustos 2005 00:00 • #606354
    hala inanamıyorum koRn un buraya gelmesine onlar nu-metalde dünyanın en iyisi çünkü!!!!
  • femaleagle • 2 Eylül 2005 00:00 • #606355
    uff arkadaşlar nolur bahsetmeyin yaa içim gidiooo zaten gelemiyorum bu yılki festiwale hemde korn warken :(((((((((((
  • sandra • 3 Eylül 2005 00:00 • #606356
    KOrn baba 1 saat sonra çıkacak ve ben sadece 3 şarkısını dinleyebiliecem
  • Chogaw • 4 Eylül 2005 00:00 • #606357
    Nu-metal değil arkadaşlar.Hard Core...
  • Opethical • 4 Eylül 2005 00:00 • #606358
    harika oldu. ilk göz agrımız.. gene gel
  • TheBizkit • 7 Eylül 2005 00:00 • #606359
    Gods.
  • kiddy porn • 10 Eylül 2005 00:00 • #606360
    mutisti hala nezleyim ve boynum agriyo ama harikaydi...
  • System666 • 10 Aralık 2005 00:00 • #606361
    moruk saçmalamayın ya ulan ortada ne reklam var ne coca cola nın sitesinde var bu haber.festivalle ilgili hiçbişi yok ortada.rockncoke un kendi sitesinde bile rockncoke 2005 diye tek bi kelime bile yok ne kornu ya sallamayalım geçen sene de red hot geliyodu neoldu.moruk bunların hepsi rockncoke gündemi yaratma geyikleri.bi tek adam gbi festival rock republic herifler 2 ay önce söylediler slayer ,to for,alev ve bunlar gbi bisürü grup festival organizasyonu böyle olur.bu dereyi görmeden paça sıvamak değil dereyi görmeden deve güreşi yapmak gbi bişi olmuş.korn geliyo heyo yuppi diyen arkadaş ve bu haberi çıkaran system 666 ya da bundan sonraki hayatında başarılar diliyorum.helal olsun valla.yazmanın sınırı yok böyle işlerde.bu arada son duyumlara göre red hot korn metallica iron maiden hepsi aynı anda geliyomuş hacı herkesin haberi olsun.hemde aynı anda sahneye çıkacaklarmış.:) lütfen eşşeğin mahrem yerlerine su kaçırmayalım.hadi iyigünler herkese.
    6 Haziran 2005 Pazartesi | Yazan: teomen



    Sadece acıyarak gülüyorum....