Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn @ Rock'nCoke - Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • System666 • 10 Aralık 2005 00:00 • #606361
    moruk saçmalamayın ya ulan ortada ne reklam var ne coca cola nın sitesinde var bu haber.festivalle ilgili hiçbişi yok ortada.rockncoke un kendi sitesinde bile rockncoke 2005 diye tek bi kelime bile yok ne kornu ya sallamayalım geçen sene de red hot geliyodu neoldu.moruk bunların hepsi rockncoke gündemi yaratma geyikleri.bi tek adam gbi festival rock republic herifler 2 ay önce söylediler slayer ,to for,alev ve bunlar gbi bisürü grup festival organizasyonu böyle olur.bu dereyi görmeden paça sıvamak değil dereyi görmeden deve güreşi yapmak gbi bişi olmuş.korn geliyo heyo yuppi diyen arkadaş ve bu haberi çıkaran system 666 ya da bundan sonraki hayatında başarılar diliyorum.helal olsun valla.yazmanın sınırı yok böyle işlerde.bu arada son duyumlara göre red hot korn metallica iron maiden hepsi aynı anda geliyomuş hacı herkesin haberi olsun.hemde aynı anda sahneye çıkacaklarmış.:) lütfen eşşeğin mahrem yerlerine su kaçırmayalım.hadi iyigünler herkese.
    6 Haziran 2005 Pazartesi | Yazan: teomen



    Sadece acıyarak gülüyorum....
Bu konunun tüm mesajları