evet konser deli olcakk..millet rap delisi olcakk..dur dur ,,,,,belki DON OMAR gelir DALE DON DALE falan uçarsınızzz.evet yaaa kesinnn. ustunede para odeyinnn. gecen sene rasmusu yedinizz.korn'u da yiyin baalım...paranızıda amerika yesinnn. HERKESE AFİYET OLSUN