Tamam sen ne istersen,onu yapta konuşmana biraz dikkat et bakalım big devil.Ayıbı öğrenme yaşın gelmiş senin,insanlara ötme mötme diyemezsin fikirleri seninkilerle uymuyo diye.Fakir edebiyatına bak, parası olan kimse hiç bir konsere gitmesin o zaman saçmalığa bak ya,ayrıca ben politika yok demedim ki Rock'ın içinde,ben müziğin içnde olmamasını savundum.İstersen bir daha oku yazımı.Rock'n'coke umurumda değil ki benim,adamlar getiriyor bizde izlemeye gitcez nasipse .Kısaca sen gitme ama insanlar sen öyle düşünüyorsun diye konsere gitmemezlik yapmazlar,ayrıca aynı lafları 30 kere söyleme hep aynı şeylerden bahsediyosun.Tamam insanlar anladı düşüncelerini,isteyen destek versin sana,isteyende konsere gelsin hayret bişey ya.Bu sönmeyen ateşini yaşına bağlıyorum.Sonuçta bu sayfa korn'un festivaldeki performansı için açılmış bir haber sayfası,sense sürekli barışarock diyosun,isteyen orayada gider hatta ben geçen sene orda sahnedede çaldım,kimse barışarock'da karşı değil sonuçta kimse konsere giderken senin fikirlerinden feyz alacak değil..6BlaCk6MeTaL6 sende biraz ağzınla konuş,affettim lan sizi falan,lutfettin sağol ya..Hayret bişey doğrusu
Uzatmanın manası yok bu muhabbeti niye anlamak istemiyorsunuz ve insanları tahrik etmeye çalışıyorsunuz.Bilgisayar başından ahkam kesip insanlara hakaret etmek mi doğru olan sizin yaptığınız gibi ha?Fikirlerinizi insanlara böyle anlatırsanız kimse kale almaz sizi bu sitede