ya arkadaşlar yapmayın ya ulkemize korn gibi bi grup geliyo yaptınız şeylere bakın tamam korn u sevmeyebilrisiniz o zaman kornun gelmesinin size pek dokunacanı sanmıyorum emperyalizmden falan bahsetmiş birkaç kişi yaptınız her işte aldığınız her kararda bu konuya bu kadar titiz mı davranıyosunuz gelimesini istediğiniz grupların tvde izlediniz programların belki yediğiniz ekmeğin ve aklınıza gelen herşeyin mutlaka emperyalizmle bağlantısını bulunur bu yuzden marjinal olma çabasıyla her yapılan organizasyona ... atmanın hiç gereği yok
birde yok şu gelseydi yok bu gelseydi saçmalını bırakın korn u küçümsemek kimsenin haddi değil kendini ispatlamış ve dunyadaki en buyuk gruplardan biridir ve unutmayalım ki muzik dunyasında bir çağ açmıştır
korn sever kardeşlerime selamlar....