kuzum korn korn yeter..adam olan adam ROCK'N COKE gelmez.. COCACOLA gibi emekçileri yerden yere vuran bi firmanın verecegi festivalden bi .ok olmaz...guzel bi korn konseri izleyebilirsiniz ama ardındanda bi hip-hop çipinin konserini izlersiniz..ustunede yuklu bi ucret odersinizz..BARISAROCK'a bak biletler beles olcakk.sırf COCACOLA'nın serefsizliklerini bilmeden konserine giden insanlara karsı yapıcak bunu........AMA SEN EMPERYALİZMİN CİLVELERİNİ DAHA ANLAMADIN TABİİ......
6 Haziran 2005 Pazartesi | Yazan: big devil
İşte sizin gibi insanların yüzünden bu ülke bu hale geliyor ve herşeye muhtaç kalıyor.. sende getir barışarock a korn'u cure'u veya offspringi gelelim.. ama gücünüz yetmiyor.. helal olsun coca cola ya.. yazıklar olsun müziğin içine siyaset karıştıranlara..