abi yeter yaaa.Ben korn karsıtı degilim..ama rock'n coke karsıtıym...hemm hayvanca bi ucret oduyosunuz..hemde coca colayı tepemize cıkarıyosunuzz.her amerikan malı serefsiz degildir tabii,cocacola gibi...uzuuuun mesajı olan arkadas politikayı bilmeden otmessin...bu politk degill..bu kendini ezdirmek.BUYRUN- PARASI oLAN GİTSİN..KORN'DA PARA İCİN BU KONSERİ VERİYOSA İNTAAAR ETSİNN..ELİN GRUBU AZICIK PARAYLA BARISAROCK'A GELİYO ...AMA UNUTMA DUNYADA SENİNİN GİBİ ZENGİN OLMAYAN METALCİLERDE VAR...ADM GİBİ METALCİLER..OLAY SUDUR:korn iyidir ama pahalıdırrrrrrr cok pahalıdır...ve unutmayın ..hle sen uzuuun mesajın sahibi muzikte politika vardır...helesi rock'da cok vardırr.biraz sarkı sozlerini turcelestirr.VE ROCKSTATİON'UN YENİ SAYISINDAN ONCEKİ SAYISINA BAK :::::::::ROCK POP VE POLİTİKA............. burjuva rock'n coke'a ..emekçi ve devrimciler BARISAROCK'A