valla iyi reklam yapmış barışa rock hahahhahah..ne lan bu bi sürü paralı asker var...sadece yüzeysel görüyolar yeter yeter..barışa rock ında rezilliğini gördük geçen sene...şimdi bazı kişiler barışa rocka karşı sanarlar beni ben sadece şu salak kokakola geyiğini başlatan zihniyete sinirleniyorum ..yokmu benden başka buınu söyleyebilcek bitek benmi manyağım ya....ne biçim zihniyet işinizmi yok böyle geyik şeyler yapıyosunuz ya...bak hala sakinleşmedim....bi su verin