ya nicki MODAFELAN olan arkadası anlamadım....bu sitede grup amerikalı diye dinlemem deyen kimse olmadı..sadece ama sadece ROC'N COKE!a karsı çıktık....olur herkes fikrimizi desteklemez .EYVALLAH deriz..ama sapur supur manalar cıkarttınız cumlelerimden ..ZATEN GERCEK TURK İNSANI,SOAD TURK GELDİGİNDE KONSERİNE GİDERSE KİSİLİKSİZDİR.Ama olurda ben turk degil koyunum diyen gider.....