Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn @ Rock'nCoke - Hazerfan Havaalanı - İstanbul

  • big devil • 7 Haziran 2005 00:00 • #606313
    the_bassist..o çagları ben çoktan atlattım..dedigin olsaydı dunyada bas kaldıran olmazdı... benim gibi dusunenlerin hepsi 16 yasındamı..veya 16'dan 3 yıl sonra dusunceleri degistimi????HAYIIIR ...onun icin bana ogretme kendimi dort yıldır...muzigin icindeyim..kendim yapıyorum..ve kendimi tanıyorummm.....fikrime karsi çık ama.bana ders verme!!!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları