the_bassist..o çagları ben çoktan atlattım..dedigin olsaydı dunyada bas kaldıran olmazdı... benim gibi dusunenlerin hepsi 16 yasındamı..veya 16'dan 3 yıl sonra dusunceleri degistimi????HAYIIIR ...onun icin bana ogretme kendimi dort yıldır...muzigin icindeyim..kendim yapıyorum..ve kendimi tanıyorummm.....fikrime karsi çık ama.bana ders verme!!!!!!!!!