Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • FranticDrummer • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606650
    Konser Türikyeye gelmek için 20 yıl beklemiş bi grup için çok güzel hazırlanmışdı.Ses sisteminde hiç bir sorun yoktu.Gorefestin sesi daha ne kadar fazla olsaydı arkadaşım.Zaten kulağımızın zarını .ikti.Allahdan Manowar ın o müthiş parçaları kulağımı eski haline döndürdü.Bu arada cem Köksal kötümüydü??? sana sadece gülüyorum :))))))))))))))))))))))))))))) Cem Köksal sadece o kadar fazla Metal cinin yanında biraz daha dağıtmak istemiş gibiydi.Çünki o bahsettiği Dev konserlerin(Coca-Cola Soundwave) birinde bende vardım.Maltepe üniversitesi konserinde.Orda 1000lerce insan vardı.Ve sadece içlerinden 30-40 kişi buna benve arkadaşlarımda dahil.Kafa sallayıp şarkılara eşlik ediyoduk.E adam bu konserde 100lerce kişinin eşlik ettiğini görünce doğal olarak bi garip oldu..Yani buna kötü deniyosa bilmem artık...
Bu konunun tüm mesajları