Konser Türikyeye gelmek için 20 yıl beklemiş bi grup için çok güzel hazırlanmışdı.Ses sisteminde hiç bir sorun yoktu.Gorefestin sesi daha ne kadar fazla olsaydı arkadaşım.Zaten kulağımızın zarını .ikti.Allahdan Manowar ın o müthiş parçaları kulağımı eski haline döndürdü.Bu arada cem Köksal kötümüydü??? sana sadece gülüyorum :))))))))))))))))))))))))))))) Cem Köksal sadece o kadar fazla Metal cinin yanında biraz daha dağıtmak istemiş gibiydi.Çünki o bahsettiği Dev konserlerin(Coca-Cola Soundwave) birinde bende vardım.Maltepe üniversitesi konserinde.Orda 1000lerce insan vardı.Ve sadece içlerinden 30-40 kişi buna benve arkadaşlarımda dahil.Kafa sallayıp şarkılara eşlik ediyoduk.E adam bu konserde 100lerce kişinin eşlik ettiğini görünce doğal olarak bi garip oldu..Yani buna kötü deniyosa bilmem artık...