Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • Serpent_King • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606652
    FranticDrummer ses sisteminden ve gitar partisyonundan anlıyorsan bunları söyleyebilirsin.Gorefest te ses kısıktı dalga mı geçiyorsun benle ? Manowar ta dışardan bile duyuldu gayet net ama diğer hiçbi grupta sesi o kadar açmadılar + zaten tesisatın yetersiz olduğu bir iki defa bas ve gitar sisteminin çökmesiyle anladık

    Cem köksal rezildi çünkü kaç defa sı.tığını hatırlamıyorum çok rezil çaldı sen bunları duyamamış olabilirsin çok rahat duydum ben birçok insan gibi , çok fazla büyütüyorsunuz elin ukalalarını böyle oluyor adam 3 tane şarkıya arka arkaya aynı sallama pentatonik sololarını attı rezil...
  • FranticDrummer • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606653
    FranticDrummer ses sisteminden ve gitar partisyonundan anlıyorsan bunları söyleyebilirsin.Gorefest te ses kısıktı dalga mı geçiyorsun benle ? Manowar ta dışardan bile duyuldu gayet net ama diğer hiçbi grupta sesi o kadar açmadılar + zaten tesisatın yetersiz olduğu bir iki defa bas ve gitar sisteminin çökmesiyle anladık

    Cem köksal rezildi çünkü kaç defa sı.tığını hatırlamıyorum çok rezil çaldı sen bunları duyamamış olabilirsin çok rahat duydum ben birçok insan gibi , çok fazla büyütüyorsunuz elin ukalalarını böyle oluyor adam 3 tane şarkıya arka arkaya aynı sallama pentatonik sololarını attı rezil...
    7 Ağustos 2005 Pazar | Yazan: Serpent_King


    Adamım Cem Köksal ı beğenmemek senin sorunun.Ama beğenmiş olman Cem Köksalın kötü olduğu anlamına gelmez.Ayrıca burda sidik yarıştırcak değilim.Tabi ki Manowarda ses daha fazla olucak.Aklı ve Mantığı olan bi İnsan Afişlerde Gorefestin en büyük değilde Manowar ın en büyük yazıldığını gören insan "Manowar ın sesi daha fazlaydı olurmu öyle şey" diye garip, ilginç ve komik polemiklere girmez.Gorefesin sesi biraz daha açılsaydı em,n ol orda olay çıkardı.Zaten Aalakasız bi grupdu Gorefest.Sen topluca edilen küfürleri duymadın galiba.İğrenç ötesi böğürtünün sesini biraz daha açmaları mantık dışı olurdu.Cem Köksala tekrar döncek olursak.Sen onun .ıçtığını anlayamassın adamım ok?Albümü bırak gitar proda bile zor takip edilen şeyi sen anlıyosan sende bi gariplik var demekdir.Ayrıca sen hayatında hiç bi cem köksal parçası çalmayı denedinmi.Ya ben neyin peşindeyim alla aşkına sanamı anlatıcam onu sen zaten ona kötü dediysen olay bitmişdir.Konuşmam bile daha senle.Hadi kal sağlıcakla.Bu arada Bildiğini sanıp yorum yapanları hiç sevmem.Beni tanıyan bilir.Kimle sidik yarıştırdığınada dikkat et derim.
  • ssssssssssssss • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606654
    KINGS OF METAL.........kelimelerle anlatılamazzz cinsten bi performansla coştuk manowarla hele de en önde olunca manowarla ezilmek bile zevk oluyo adamlar harbi kanıtladılar türkleri sevdiklerini...hayatım boyunca unutamayacağım bi geceydi....GOD BLESS THE KINGS OF METAL
  • _PeReSt_ • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606655
    yeni uyanabildim.rüya mıydı gerçek miydi ayırt edemiyorum!!!ben on gibi falan ordaydım,dolayısıyla Crossfire, Balance Of Power ,Cem Köksal falan izleyemedim.Gorefest duyduğuma göre mıçmış batırmış.neyse asıl adamlar için hazırlıklar vardı gittiğimdi sahneyi genişlettiler falan oha dedim!ortam süperdi,süper ötesiydi
    Yedikule kings of metal diye koptu resmen.o ne biçim bi takım ruhu,ne biçim bi senkron.hayatımda öyle müthiş bi manzara daha görmicem galiba.etraf karanlık,dumanlar...HarİkaydI
  • paganini • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606656
    inanılmaz bir performanstı.inanmak hala çok güç geliyor.manowar mıydı,gerçekten izledim mi onları.onlarla büyüdüm be.ve performans çok iyiydi. adamlar profesyonelliklerini gösterdiler.ses düzeninde yaşanan aksaklıklar bence bir gölge oluşturmadı konser için.kaçırılmaması gereken inanılmaz bir performanstı.
  • inoxes • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606657
    manowar da sound olarak biraz denge yoktu karl solo çekecegi zaman karl in kanali yükseldi joey solo çekecegi zaman joey in kanalı yükseldi bi acaip olduk ama genel olarak sound çok tatmin ediciydi bu bir gerçek diğer bir yandan setlist mükemmeldi eric mükemmeldi istanbul mükemmeldi :)
  • DIO • 8 Ağustos 2005 00:00 • #606658
    ulan! bok atmayın hemen allah askına ya! izlediğimiz grup MANOWAR'dı beyler! öyle ya da böyle bizlere kendini yıllarca dinlettirmiş, 4-5 senedir kulağıma takıp dinlemediğim parçalarını hala kelime kelime hatırlıyorsam, yedikule zindanlarını KINGS OF METAL! diye inlettiysek beyler, onlar gerçekten kralları bu işin derim... neden hemen atışmaya başlıyosunuz, bizlere mükemmel bir heavy metal gecesi yaşattılar, tanrının da heavy metali yaratıp onu yaşattığını, MANOWAR sahnede yeri göğü inletirken havada şimşekler ve yıldırımlar çakıyor, ama yinede bütün istanbulu sel götürürken üzerimize iki damla yağmur çiselemiş olmasından birkez daha anladık... etrafımızı çevreleyen surlar, gökyüzünde çakan şimşekler ve heavymetal, MANOWAR'dı bu gelip geçen arkadaşlar... Onlar bu işi biliyorlar, kendi tarzlarının en iyileri, kralları onlar, tekrar teşekkürler MANOWAR, tekrar teşekkürler tanrım... LONG LIVE ROCK N ROLL!!!!!!
  • Serpent_King • 8 Ağustos 2005 00:00 • #606659
    Ben manowar a bok atmadım ki , konser hakkında yorumumu yaptım sadece bunu kim neresinden anlarsa anlasın , mükemmel bir konser diğildi , bazı haksızlıklar yapıldı ayrıca cem köksal da çalamıyo kardeşim güzel bunu söyledim beğenmiyorum sevmiyorum adamı hayret birşey ya , ha belki malmsteen hata yapıyo bende yapıyım triplerine giriyosa bilemicem :) herif alakasız tona melodiye alakasız ve saçma sol attı üstüne ynalış nota bastı kaç kere , bunu malmsteen de yapıyodur belki ordan özentilik gelmiştir.
  • johnmyung • 8 Ağustos 2005 00:00 • #606660
    konser mükemmeldi!!!
  • zeyna007 • 8 Ağustos 2005 00:00 • #606661
    Manowar harikaydı. unutulmaz bir konser oldu