Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • Rothen • 9 Haziran 2005 00:00 • #606538
    daha durun seneye kimler gelir eğer organizasyonlar başarılı olursa..

    seneye bir festival görelim arkadaşlar şöyle olsun.

    Dying Fetus
    Hate Eternal
    Cenotaph

    şu üçlüyü beraber izlediğim zaman hayatımdaki herşeyi bırakıp kendimi bir yere hapsedicem..çok mu hayalperestim acaba..

    ahhhhhhhhh...
  • baranthalas • 9 Haziran 2005 00:00 • #606539
    yanlız mekan herhalde bu konser için tüm dünyadaki en uygun mekandır :))

    ben chainmail armor ve long sword kuşanıp gidicem konsere baltalarınızı kılıçlarınızı alın gelin :)
  • okanist • 9 Haziran 2005 00:00 • #606540
    en sevdigim poser olmayan ve sert gruplar geliyo.. overkill, manowar, in flames, slayer !!! bu yaz benim altın yazım ve hepsine gidiyorum :D:D
  • SystemOfADown • 9 Haziran 2005 00:00 • #606541
    Hımm süper :D
  • dazednconfused • 9 Haziran 2005 00:00 • #606542
    deep purple, slayer, megadeth, manowar...
    kalmadı zaten gelcek kimse.daha gayrısı yalandır yani
  • NeRgAl • 9 Haziran 2005 00:00 • #606543
    askere gitmeden bu konsere gitmek lazım gaza gelirim valla...
  • da hui • 9 Haziran 2005 00:00 • #606544
    BLACK WİND FİRE AND... STEEEEEELLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bana baltamı getrin!!!!
  • jamiroquai_87 • 9 Haziran 2005 00:00 • #606545
    Way beee bu konser de manyak olur; haa baksanıza arkadaşlar Manowar dedik yani dimi kaliteli bir şarkıcı...
  • Diarock • 9 Haziran 2005 00:00 • #606546
    abii ilk okudugum anki soku atlattimm simdi sorunn olayinn gercek boyutuna geldi bukadar konsere nerden para bulucazz yaa:))turkiyeme bakk çostu wallaa 2 yila kadar gelmeyen kalmazz burayaa abii manowar slayer ower kill allahh allahh bu genç yaşta turkiyede herkezii gorucezz:))nekadar cocuk grubu densede korn bile burda:))bunca festival olayindan sonra rockn coke bile çıta yukseltti:))şansliyiz abi sanslii MANOWAR bee heyyyyyttt:))ben gidimm biraz ek iş yapimm para bulmak lazim dimi ayakkabi bile boyarim ben bu konserlere gitmek için:))
  • baranthalas • 9 Haziran 2005 00:00 • #606547
    ee burdan yetkililere sesleniyorum bi Iron Maiden bi de Mötley Crüe çaksınlar da bu sene tüm cumhuriyet tarihinin en önemli senesi olsun :)

    hatta tatilden tutup getirsinler metallica yı