-
Bursa'da (Bursa'nın Rock City olmasından daha evvel, 1987'de sanırım) Basak Sokak'ra bir giyim mağazasının vitrininde görmüştüm o plağı. Hemen içeri girdim, kimdi bu adamlar, o görkemli albüm kapakları müziklerine dair ipucu veriyodu ve kesinlikle Motorhead'den, Black Sabbath'dan Iron Maiden'dan daha başka bişeyler vardı bu grupta. Cebimdeki son parayı vermişimdir muhtemelen plağı kasede kaydettirmek için. Hatta bir İngilizce Dil Kursu kasedinin üstüne çektirtmiştim albumü. Boş kasete verecek param da yoktu. Sanırım ertesi gün boş kasedi götürdüm ve ondan sonraki gün de kasedi aldım.
"Fighting the world, defender..." aman allahım inanılmazdı... sabahtan akşama başka hiçbir şey dinlemiyordum. Bütün arkadaşlarım kasedi kendilerine çekti. Epey yıllar sonra "Kings of Metal" yayınlandığında grup zaten Türkiye'de epey ünlenmişti.
Şimdi bi acayip mevzular dönüyor konserle ilgili, bu adamlar kolonları havaya uçurduklarından uzun süre konser verecek salon bulamadılar kendilerine haberiniz vardır sanırım.
Metallica konserine gitmedim, çünkü Metallica artık benim sevdiğim Metalica değildi, ama iki elim kanda olsa Manowar'a gidicem. Hatta abime de bilet alıcam beraber gidicez.
-
ya megadethe gitcektim,manowar dediler caydım;ama babalardan caymanın imkanı var mı??biraz harbi müzik dinliyelim artk....hele overkıll ve slayer da olcak!!!ahada gitmezsem ağlarım
-
obbbuaaa...........üç kelimeden müzik yapan bi grup(metal-death-king) ama müzikleri manyak tabi o baska..valla megadeth süperdi manowar konserinde de artık gelenlerle orada kaynasırız!
-
Biletix: 45 - 105ytl
Rip their flesh, burn their hearts, stab them in the eeeeyyeez!!
Obalele lan!
-
heyttttttttt yeter lem manowar geliyor ve ben yarın içip,zikişip,hail and kill diyyecegüm born to rock drink and fuck
-
Brothers Of Metal Hepimizi Orada Görmek İstiyorum..
Ayrica Gorefest'inde Gelmesi Konseri Kacirilmaz Kılmaktadır..
-
Gorefestin olması biraz alakasız oldu bence manowar la ne alaka hangi kitleye hitab ettiler bilemiyorum , ayrıca gorefest ezik kaldı ki ben gorefest için gitmiştim heriflere sistemin tamamını vermediler biraz yorulmasın sistem diye kısık çaldırdılar çok sinirime dokundu.Manowar çok harika performans sergiledi.
Cem köksal da rezildi.
-
bence performans iyi diidi...bariz hatalar ypıldı. gitarın ses gitti. davulcu geldi sarkıya girdi baktı kimse yok gitti partisyonu ortada bırakıp...iyi idi ama cok ama cok daha iyi olabilirdi...
-
Konser Türikyeye gelmek için 20 yıl beklemiş bi grup için çok güzel hazırlanmışdı.Ses sisteminde hiç bir sorun yoktu.Gorefestin sesi daha ne kadar fazla olsaydı arkadaşım.Zaten kulağımızın zarını .ikti.Allahdan Manowar ın o müthiş parçaları kulağımı eski haline döndürdü.Bu arada cem Köksal kötümüydü??? sana sadece gülüyorum :))))))))))))))))))))))))))))) Cem Köksal sadece o kadar fazla Metal cinin yanında biraz daha dağıtmak istemiş gibiydi.Çünki o bahsettiği Dev konserlerin(Coca-Cola Soundwave) birinde bende vardım.Maltepe üniversitesi konserinde.Orda 1000lerce insan vardı.Ve sadece içlerinden 30-40 kişi buna benve arkadaşlarımda dahil.Kafa sallayıp şarkılara eşlik ediyoduk.E adam bu konserde 100lerce kişinin eşlik ettiğini görünce doğal olarak bi garip oldu..Yani buna kötü deniyosa bilmem artık...
-
İnanılmazdı...MANOWAR HAKKINI VERDİ!
kopan boynum ve hissetmediim bacaklarım FEDA OLSUN!
BROTHERS OF H.M.
manowar la basladı black wind fire and steel ile bitti,the crown and the ring sesleriyle son bulan 7 kulenin muhtesem ortamında gerceklesen harika bir konser oldu bence...