Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • Diarock • 8 Haziran 2005 00:00 • #606528
    hobareyyyyy nası yaaa manowar mıı nee ınanmıyorummm krallar buraya mıı gelıyoo:))onlar gelırdee bızzz huzurlarına cıkmazmıyız beeeee hep beraber hemdee.... The Gods Made Heavy Metal der baska bısey demem:))
  • kornkid • 8 Haziran 2005 00:00 • #606529
    şaka heralde bu sene gerçekten boku yedik bu konserler para dayanmıycak
  • System666 • 8 Haziran 2005 00:00 • #606530
    OOOHHHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
  • _PeReSt_ • 8 Haziran 2005 00:00 • #606531
    laaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn
    manowar mıııııı
    çığlık mı atsam napsam
  • AVentuREux • 8 Haziran 2005 00:00 • #606532
    ya manowar bildiğimiz manowar çok sevindim bu yaz bu sefillikte her şartta gitçemm
  • 5hine_10 • 8 Haziran 2005 00:00 • #606533
    tamamdır abi!! off manowar!!
  • SLayraCkEr • 8 Haziran 2005 00:00 • #606534
    OHA yani OHAA ..
    bişi demiyorum..

    yedikulede bom boş evim var ona seviniyorum.....
    ama hala inanamıyorum bu sene

    dream theater, megadeth, slayer,cure,offsrping, korn vsvsvs..
    çüş yani helal ! ne diyim..

    daha iyilerine...
  • istila • 8 Haziran 2005 00:00 • #606535
    yaaa ciddden eğer bu MONOWAR sa arkadaşları kutluyorum
  • GuiTaR • 9 Haziran 2005 00:00 • #606536
    oha artık ohaaaaaaaa... ben baştan beri diyorum.. ne kalp dayanır bu konserlere ne para.. bu yıl heralde turkiyenin altın yılı... resmen konuşamıyorum heyecandan.. tekrar ohaaa
  • baranthalas • 9 Haziran 2005 00:00 • #606537
    ya bende eklemiştim bu haberi banane banane