-
hobareyyyyy nası yaaa manowar mıı nee ınanmıyorummm krallar buraya mıı gelıyoo:))onlar gelırdee bızzz huzurlarına cıkmazmıyız beeeee hep beraber hemdee.... The Gods Made Heavy Metal der baska bısey demem:))
-
şaka heralde bu sene gerçekten boku yedik bu konserler para dayanmıycak
-
OOOHHHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
-
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn
manowar mıııııı
çığlık mı atsam napsam
-
ya manowar bildiğimiz manowar çok sevindim bu yaz bu sefillikte her şartta gitçemm
-
tamamdır abi!! off manowar!!
-
OHA yani OHAA ..
bişi demiyorum..
yedikulede bom boş evim var ona seviniyorum.....
ama hala inanamıyorum bu sene
dream theater, megadeth, slayer,cure,offsrping, korn vsvsvs..
çüş yani helal ! ne diyim..
daha iyilerine...
-
yaaa ciddden eğer bu MONOWAR sa arkadaşları kutluyorum
-
oha artık ohaaaaaaaa... ben baştan beri diyorum.. ne kalp dayanır bu konserlere ne para.. bu yıl heralde turkiyenin altın yılı... resmen konuşamıyorum heyecandan.. tekrar ohaaa
-
ya bende eklemiştim bu haberi banane banane