Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • Serpent_King • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606652
    FranticDrummer ses sisteminden ve gitar partisyonundan anlıyorsan bunları söyleyebilirsin.Gorefest te ses kısıktı dalga mı geçiyorsun benle ? Manowar ta dışardan bile duyuldu gayet net ama diğer hiçbi grupta sesi o kadar açmadılar + zaten tesisatın yetersiz olduğu bir iki defa bas ve gitar sisteminin çökmesiyle anladık

    Cem köksal rezildi çünkü kaç defa sı.tığını hatırlamıyorum çok rezil çaldı sen bunları duyamamış olabilirsin çok rahat duydum ben birçok insan gibi , çok fazla büyütüyorsunuz elin ukalalarını böyle oluyor adam 3 tane şarkıya arka arkaya aynı sallama pentatonik sololarını attı rezil...
Bu konunun tüm mesajları