yeni uyanabildim.rüya mıydı gerçek miydi ayırt edemiyorum!!!ben on gibi falan ordaydım,dolayısıyla Crossfire, Balance Of Power ,Cem Köksal falan izleyemedim.Gorefest duyduğuma göre mıçmış batırmış.neyse asıl adamlar için hazırlıklar vardı gittiğimdi sahneyi genişlettiler falan oha dedim!ortam süperdi,süper ötesiydi
Yedikule kings of metal diye koptu resmen.o ne biçim bi takım ruhu,ne biçim bi senkron.hayatımda öyle müthiş bi manzara daha görmicem galiba.etraf karanlık,dumanlar...HarİkaydI