Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • paganini • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606656
    inanılmaz bir performanstı.inanmak hala çok güç geliyor.manowar mıydı,gerçekten izledim mi onları.onlarla büyüdüm be.ve performans çok iyiydi. adamlar profesyonelliklerini gösterdiler.ses düzeninde yaşanan aksaklıklar bence bir gölge oluşturmadı konser için.kaçırılmaması gereken inanılmaz bir performanstı.
Bu konunun tüm mesajları