manowar da sound olarak biraz denge yoktu karl solo çekecegi zaman karl in kanali yükseldi joey solo çekecegi zaman joey in kanalı yükseldi bi acaip olduk ama genel olarak sound çok tatmin ediciydi bu bir gerçek diğer bir yandan setlist mükemmeldi eric mükemmeldi istanbul mükemmeldi :)