Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manowar @ Rock The Nations - Yedikule Zindanları - İstanbul

  • FranticDrummer • 7 Ağustos 2005 00:00 • #606653
    FranticDrummer ses sisteminden ve gitar partisyonundan anlıyorsan bunları söyleyebilirsin.Gorefest te ses kısıktı dalga mı geçiyorsun benle ? Manowar ta dışardan bile duyuldu gayet net ama diğer hiçbi grupta sesi o kadar açmadılar + zaten tesisatın yetersiz olduğu bir iki defa bas ve gitar sisteminin çökmesiyle anladık

    Cem köksal rezildi çünkü kaç defa sı.tığını hatırlamıyorum çok rezil çaldı sen bunları duyamamış olabilirsin çok rahat duydum ben birçok insan gibi , çok fazla büyütüyorsunuz elin ukalalarını böyle oluyor adam 3 tane şarkıya arka arkaya aynı sallama pentatonik sololarını attı rezil...
    7 Ağustos 2005 Pazar | Yazan: Serpent_King


    Adamım Cem Köksal ı beğenmemek senin sorunun.Ama beğenmiş olman Cem Köksalın kötü olduğu anlamına gelmez.Ayrıca burda sidik yarıştırcak değilim.Tabi ki Manowarda ses daha fazla olucak.Aklı ve Mantığı olan bi İnsan Afişlerde Gorefestin en büyük değilde Manowar ın en büyük yazıldığını gören insan "Manowar ın sesi daha fazlaydı olurmu öyle şey" diye garip, ilginç ve komik polemiklere girmez.Gorefesin sesi biraz daha açılsaydı em,n ol orda olay çıkardı.Zaten Aalakasız bi grupdu Gorefest.Sen topluca edilen küfürleri duymadın galiba.İğrenç ötesi böğürtünün sesini biraz daha açmaları mantık dışı olurdu.Cem Köksala tekrar döncek olursak.Sen onun .ıçtığını anlayamassın adamım ok?Albümü bırak gitar proda bile zor takip edilen şeyi sen anlıyosan sende bi gariplik var demekdir.Ayrıca sen hayatında hiç bi cem köksal parçası çalmayı denedinmi.Ya ben neyin peşindeyim alla aşkına sanamı anlatıcam onu sen zaten ona kötü dediysen olay bitmişdir.Konuşmam bile daha senle.Hadi kal sağlıcakla.Bu arada Bildiğini sanıp yorum yapanları hiç sevmem.Beni tanıyan bilir.Kimle sidik yarıştırdığınada dikkat et derim.
Bu konunun tüm mesajları