Bu adamlar var ya manyak abicim...Boru calan solistleri dısında iyiler ve de Gitaristleri Barış'a Hastayım...Eğlen Koş Kerkil Coş ismini önermiştim ama bunu begenmisler keratalar... 12 sinde Işık dağı'ndayız,Mangal Partisiyle deliricez...Tüm grup üyeleri davetlidir...18 yaş sınırı vardır...İlgilenenlere duyrulur...