-
ee ankara eskişehir olmazsa ayıp olur ama...??
-
başarılı olmaları için daha zamana ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum ama tamamen duygusal mesele :)için bu yorum zaten kendilerini ispatladılar..
-
güzel ya yeni bişiler deniyolar sevindim;)
-
cok komikler :)>):):>:)...
-
Bu adamlar var ya manyak abicim...Boru calan solistleri dısında iyiler ve de Gitaristleri Barış'a Hastayım...Eğlen Koş Kerkil Coş ismini önermiştim ama bunu begenmisler keratalar... 12 sinde Işık dağı'ndayız,Mangal Partisiyle deliricez...Tüm grup üyeleri davetlidir...18 yaş sınırı vardır...İlgilenenlere duyrulur...
S E V i Ş i N G E N Ç L E R
-
gecen sene(?) yuxexesteki performanslarindan sora cenk icin sagda solda ''deja vunun solisti de amma acaipmis.mikrofonu hic elinden birakmadi'' yorumlari yapilmisti.aha simdi hepsi mikrofonlara yapisiyor.oynak rock yapan bu herifler baya tutarlar gibi geliyor.saglam kecilerden barisa da kirmizi verip afise etmisler =) guzel guzel..rockistanbuldan sora ank.ya gelmezseniz top olun!en son iste sonbahar falandi galiba saklikentte gormustum.uzun suredir de yoklardi heralde ne biliyim ya da ben asosyal oldum.demek istanbula goc edengillerden olmuslar.yollari acik ossun..
-
Dream tv de kliplerini seyrettim.Bence klip o kadar da güzel değil.Ama Türkiye şartlarında idare eder olmuş.Ayrıca Deja vu'nun canlı performansı daha iyi.Böyle çok donuk oluyo.Bi de Vokal gözlükleri çıkartmasaymış be...yakışıyodu.Ki vokal'in saçlar da yakıyo.!!!kısacası kötüler be!!!
-
Kesin ordayım!
O-Ha!!!diyorum..
-
dejavuun ismini çok duydum ama müziklerini hiç dinlemedim merakediyorum açıkcası
-
eh!İdare eder!!!