Dream tv de kliplerini seyrettim.Bence klip o kadar da güzel değil.Ama Türkiye şartlarında idare eder olmuş.Ayrıca Deja vu'nun canlı performansı daha iyi.Böyle çok donuk oluyo.Bi de Vokal gözlükleri çıkartmasaymış be...yakışıyodu.Ki vokal'in saçlar da yakıyo.!!!kısacası kötüler be!!!