Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deja-Vu Kendin Coş @ Balans - Taksim - İstanbul (Albüm Tanıtım Konseri)

  • Pin-up • 11 Haziran 2005 00:00 • #606692
    Hakkaten senin bünye kaldıramaz bence de. Senden 20 tane olsa, üstüne de, burdaki bütün adamların zekasını toplasan o salak dediğin Deja-vu grubunun frontman'i Cenk Sönmez'in dehasına erişemezsin. Cenk sadace solist değil, tüm şarkıların söz ve müziklerinin yazarı, aynı zamanda 10 küsür yıllık Deja-vu macerasının mimarıdır. Deja-vu yeni yetme bir grup değil ama milletin bok atması için albümün çıkması gerekiyormuş demek ki. Deja-vu işi gücü müzik olan, müziğe gönül vermiş adamlardan kurulu, yeter de artar. Yürüyün kardeşlerim kim tutar sizi!
  • baranthalas • 11 Haziran 2005 00:00 • #606693
    hiç dinlemedim ama hep forumlardan falan üyeleriyle konuştum şukela insanlara benziyorlar..hayırlı olsun diyelim
  • zanzekgirl • 16 Haziran 2005 00:00 • #606694
    bence bu adamlar bi mvö'den çok çok daha iyiler...ve bence çok sıkı adamlar ve çok eğlenceliler...balansa gelip seyredin bence...
  • ilknur • 16 Haziran 2005 00:00 • #606695
    mor ve ötesiyle kıyaslaman kurbanla mangayı kıyaslamak gibi bişey oldu
  • salmonella • 16 Haziran 2005 00:00 • #606696
    süper bi sarkı kesinlikle , vokalistin psikopat gibi durması da ayrı güzel... mor ve otesi'yle falan kıyaslamak sacma! cok farklı seyler bunlar
  • coolaktifgirl • 16 Haziran 2005 00:00 • #606697
    Solistleri hasta olunası bi şahsiyet.Grubun geri kalanı da çok iyi.Ne diim türkiyemde yeni bişey yapmışlar foo fighters ve rhcp vari ve şahane olmuş.Ülkemizin gerçekten de ihtiyacı vardı böyle bir gruba.O yüzden tebrik ediyorum.Yalnız o balık baştan kokar olayını ben de anlamış değilim ama o da komik bir enstantane olsa gerek parçalarında, derinine inmemek gerek :) Birazda daha geliştiklerinde kimse tutamaz bu grubu ben şimdiden söyliyeyim.
  • sebomania • 17 Haziran 2005 00:00 • #606698
    Albüm cıktı ya hemen kıyaslamalar,b.k atmalar baslar zaten..
    bi kere de adam gibi müzik yapan insanları takdir etseniz ölürsünüz di mi..
    zaten düzgün müzik yapan insan az..
    neyse DEJA-VU mükemmel bence..
    albümünü hemen edinin derim..internetten download etmeyin!
    saygılar 'şebomania'dan..
  • halimiz duman • 17 Haziran 2005 00:00 • #606699
    abi ne saçmalıyosunuz ya sana göre mükemmel olabilir eyvallah ama bana göre değil dejavu ya gelene kadar ülkemizde iyi müzik yapıpta sesisini duyurumamış ne gruplar var klibi olmayan övülen ne gruplar var al sana comma al sana the climb emin ol 10 yıllık dejavu macerasını 1o dakikada kenara atabilecek gruplar bunlar beğenmiyorsam niye kötü eleştiride bulunmayayımki sakın bu commayla the clibmla dejavuyu karşılaştırıyorum diye algılanmasın farkındayım tarzları çok farklı ama demek istediğim beğenmediğimi eleştirdiğim zaman karşı çıkılmamalı aksine saygı duylmalı gerekirse ders çıkarılmalı
  • gozde_francis • 17 Haziran 2005 00:00 • #606700
    son derece içten yazmış sözleri kim yazdıysa. albümü de almak gerek. umarım başarılı olurlar. sevdim ben.
  • aggalor • 19 Haziran 2005 00:00 • #606701
    guzel yapmis herifler.nereden indirebilirim.link verin ama beleş olsun.im broke.