Albüm cıktı ya hemen kıyaslamalar,b.k atmalar baslar zaten..
bi kere de adam gibi müzik yapan insanları takdir etseniz ölürsünüz di mi..
zaten düzgün müzik yapan insan az..
neyse DEJA-VU mükemmel bence..
albümünü hemen edinin derim..internetten download etmeyin!
saygılar 'şebomania'dan..