Solistleri hasta olunası bi şahsiyet.Grubun geri kalanı da çok iyi.Ne diim türkiyemde yeni bişey yapmışlar foo fighters ve rhcp vari ve şahane olmuş.Ülkemizin gerçekten de ihtiyacı vardı böyle bir gruba.O yüzden tebrik ediyorum.Yalnız o balık baştan kokar olayını ben de anlamış değilim ama o da komik bir enstantane olsa gerek parçalarında, derinine inmemek gerek :) Birazda daha geliştiklerinde kimse tutamaz bu grubu ben şimdiden söyliyeyim.