gecen sene(?) yuxexesteki performanslarindan sora cenk icin sagda solda ''deja vunun solisti de amma acaipmis.mikrofonu hic elinden birakmadi'' yorumlari yapilmisti.aha simdi hepsi mikrofonlara yapisiyor.oynak rock yapan bu herifler baya tutarlar gibi geliyor.saglam kecilerden barisa da kirmizi verip afise etmisler =) guzel guzel..rockistanbuldan sora ank.ya gelmezseniz top olun!en son iste sonbahar falandi galiba saklikentte gormustum.uzun suredir de yoklardi heralde ne biliyim ya da ben asosyal oldum.demek istanbula goc edengillerden olmuslar.yollari acik ossun..