Hayır arkadaşlar hepsi belli.Oraya kendi çadırınızla gittiğinizde hiç bi şekilde çadırı kurduğunuz yer için para ödemiyosunuz.Ama çadırsız giderseniz.Bırakın para ödemeyi konserler bittiğinde o gün gece festival alanında durmanız bile yasak.Yahu ben istanbuldan yetişiyorum heryere siz dibindesiniz yine bilmiyosunuz.Tööbe töööbe :-) Ayrıca çadır falanda vermiyo kimse.Öyle bişe anca deprem olduğu zaman yardım amaçlı verilir.Kim beleş çadır verir bea.HEm kponser beleş hem yer beleş hem çadır oh ne ala.Çadır için Adrenalin diye bi kamping firması ile anlaşılmış.Orda Adrenalin firmasının Standı olcak.Çadırsız gelenler bi zahmet ordan belli bi ücret karşılığı alıcaklar çadırı.Hee yok almazlarsa,etkinlik alanının dışında alınıcaklar.Artık gece kurtlarla çakallarla beraber takılır şahıslar.:-)
O yüzden ewdeki çadırınızı getirin.Tamamen beleş müzik ve yer duygusunu yaşayın!!!!