-
Bence çok başarılı bir girişim gurup listesi hakkında yorum yapmıyacagim ilk olan bir festival icin ilerde daha iyi isimler olabilir.
umarım devamı gelir ve geleneksel olur.
-
Süper bir olay, tüm müzik severler gitmeli bence. yani biz kesin İzmiRock olarak ordayız. Bu tip olaylar desteklenemeli ki devamı gelsin. Kadroda süper bence.
Suyun b.ku mu çıktıda susuzluğumuzu kolayla giderisyoruz??
anlayan anlamıştır neyi kastettiğimi ;-)
-
beleş mi hakketten beleşmi vuuiyyyy..
-
oh be İSTANBUL dışında başka yerlerde de festivaller yapılabiliyormuş, oysaki İstanbul tekeline almıştı hepsini. Aman arkadaşlar destekleyelim ki devamı gelsin...
-
süpperrr:)orda olucaz tabi ki:)
harika bi org.olucak umarmm:)
-
konaklama işi nasıl olacak bilgisi olan var
-
iyide catafalque ne alaka ?
-
çok başarılı bi girişim ama nasıl finanse edileceğini anlamadım doğrusu.
-
Tebrik ediyorum gerçekten harika olmuş. Böyle şeyler yapmamızın zamanı gelmişti.
-
nedemek catafalque ne alaka??? Elemanlar gothic yapıyo işte. Pin-Up da hardcore oldschool punk,bulutsuzluk özlemide alternatif.Diğerleride vs.vs.Rock çorbası içiceeniz işte daha ne..