Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir
  • 5hine_10 • 23 Haziran 2005 00:00 • #607757
    oha kitty yaa benim grubum.yakın hem de.kaçıramam bunu!!
  • awayHande • 23 Haziran 2005 00:00 • #607758
    abi bizm mekan yakın ya gidicem tabekiiii kaçar mı????? :D
  • gondores • 23 Haziran 2005 00:00 • #607759
    cok iyi olmus yaw cok da yakın valla gelmek istiyipte kalacak yer bulamayanlar bana gelebilirler:-))(saka tabi) gruplar baya iyi umarım bi aksilik cıkmaz
  • killing us • 23 Haziran 2005 00:00 • #607760
    yaa konaklama var mı ki ücret alınmıyo..ben oraya takıldım..
  • FranticDrummer • 23 Haziran 2005 00:00 • #607761
    Kitty denen grup,amerikalı heavy metalers Kittie ile karışmasın dikkat.
  • kafa-yok • 23 Haziran 2005 00:00 • #607762
    Heralde şu poem denilen şirketin uyguladığı bir pazarlama tekniği bu.Öyle değilse,gözlerinden öpeyim ne diyeyim.
  • Dead_Lord_TanT • 23 Haziran 2005 00:00 • #607763
    abi konaklama için cadırmı veriyolar ne yapıyolar belli degil yaa
  • FranticDrummer • 23 Haziran 2005 00:00 • #607764
    Hayır arkadaşlar hepsi belli.Oraya kendi çadırınızla gittiğinizde hiç bi şekilde çadırı kurduğunuz yer için para ödemiyosunuz.Ama çadırsız giderseniz.Bırakın para ödemeyi konserler bittiğinde o gün gece festival alanında durmanız bile yasak.Yahu ben istanbuldan yetişiyorum heryere siz dibindesiniz yine bilmiyosunuz.Tööbe töööbe :-) Ayrıca çadır falanda vermiyo kimse.Öyle bişe anca deprem olduğu zaman yardım amaçlı verilir.Kim beleş çadır verir bea.HEm kponser beleş hem yer beleş hem çadır oh ne ala.Çadır için Adrenalin diye bi kamping firması ile anlaşılmış.Orda Adrenalin firmasının Standı olcak.Çadırsız gelenler bi zahmet ordan belli bi ücret karşılığı alıcaklar çadırı.Hee yok almazlarsa,etkinlik alanının dışında alınıcaklar.Artık gece kurtlarla çakallarla beraber takılır şahıslar.:-)
    O yüzden ewdeki çadırınızı getirin.Tamamen beleş müzik ve yer duygusunu yaşayın!!!!
  • corinne • 23 Haziran 2005 00:00 • #607765
    bakalım nasıl olucak.bekliycez görücez :)
  • kafamiyicem • 23 Haziran 2005 00:00 • #607766
    barış akarsu'nun ne alakası var moğollarrla bulutsuzluk özlemiyle.gitsin evinde pamela anderson filmleri izleyip kendi kendine eğlensin!!!