Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir
  • Muddy Bank • 25 Haziran 2005 00:00 • #607788
    biri de beni istanbul'dan alıp goturse ne guzel olur=)ya da otobus kaldıralım nası olur garaj olarak?
  • coolaktifgirl • 25 Haziran 2005 00:00 • #607789
    Herkes gibi bende aynı şeyi düşünüyorum, şaka gibi ya. Yıllardır bizim yazlık Altınoluk'ta diye üzülüyordum, ilk defa bi işe yaradı. Tam da oraya gideceğim tarihlerde ve aynı zamanda doğum günümde bir rock festivali. İnanamıyorummmmmmmmmmmmmmm :) Hediye gibi. Eminim çok eğlenceli geçicek. Gelicek olan herkese şimdiden eğlenceler diliyorum.
  • FranticDrummer • 25 Haziran 2005 00:00 • #607790
    Ya varya hayatımın yazı bu sene yaa.Hatta hayatımın ayı 2005 temmuz. 1 Temmuz Overkill, 2Temmuz Pink Floyd(televizyondan artık:-)),3 Temmuz Dream Theater.14-15-16-17-18 Temmuz İstanbuldan uzaklarda.Muahaaaaaa YEAHHHHH HEY YOU ROCK'N ROLL I LOVE ROCK
  • orion_drum • 25 Haziran 2005 00:00 • #607791
    süper bee..yazlığın dibinde festival olucak:))))))
  • Taneli_Jarva • 25 Haziran 2005 00:00 • #607792
    bi yanlışlık var sanırım.. rezervasyon için tıklayın diyorlar fakat verilen link kamp malzenesi satan firmanın web sitesine ait.. orayı aradığımda biz ilgilenmiyoruz diyorlar..
  • Taneli_Jarva • 25 Haziran 2005 00:00 • #607793
    sitenin iletişim bölümündeki telefondan rezervasyonumu yaptırdım :) darısı başınıza..
  • devil_88 • 25 Haziran 2005 00:00 • #607794
    baba kafayı yicem ya duyduumdan beri şoktayım daa saskinleşemedim.ben edremitteyim kalcak yer sorun olursa bize gelin ayarlarız.kim org ediosa allah rası olsun.
  • FranticDrummer • 25 Haziran 2005 00:00 • #607795
    Evet kalıcak yer sorunu olanlara duyurulur.Bizim yazlık o tarihte boş olucak.Bunu cidden söliyorum cadırı olmayanlar bizde kalabilirler.Yeahh manyak olucak yaa.SET ME FREEEEEEEEEEEEE
  • the redlord • 25 Haziran 2005 00:00 • #607796
    çok güzel çokgüzel vede çok güzel bende kesinlikle ordayım .HERKEZ KENDİNE DİKKAT ETSİN !!!!!!!!!!!!!! MY OF THE RED LORD
  • halimiz duman • 25 Haziran 2005 00:00 • #607797
    güzel bir girişim