-
biri de beni istanbul'dan alıp goturse ne guzel olur=)ya da otobus kaldıralım nası olur garaj olarak?
-
Herkes gibi bende aynı şeyi düşünüyorum, şaka gibi ya. Yıllardır bizim yazlık Altınoluk'ta diye üzülüyordum, ilk defa bi işe yaradı. Tam da oraya gideceğim tarihlerde ve aynı zamanda doğum günümde bir rock festivali. İnanamıyorummmmmmmmmmmmmmm :) Hediye gibi. Eminim çok eğlenceli geçicek. Gelicek olan herkese şimdiden eğlenceler diliyorum.
-
Ya varya hayatımın yazı bu sene yaa.Hatta hayatımın ayı 2005 temmuz. 1 Temmuz Overkill, 2Temmuz Pink Floyd(televizyondan artık:-)),3 Temmuz Dream Theater.14-15-16-17-18 Temmuz İstanbuldan uzaklarda.Muahaaaaaa YEAHHHHH HEY YOU ROCK'N ROLL I LOVE ROCK
-
süper bee..yazlığın dibinde festival olucak:))))))
-
bi yanlışlık var sanırım.. rezervasyon için tıklayın diyorlar fakat verilen link kamp malzenesi satan firmanın web sitesine ait.. orayı aradığımda biz ilgilenmiyoruz diyorlar..
-
sitenin iletişim bölümündeki telefondan rezervasyonumu yaptırdım :) darısı başınıza..
-
baba kafayı yicem ya duyduumdan beri şoktayım daa saskinleşemedim.ben edremitteyim kalcak yer sorun olursa bize gelin ayarlarız.kim org ediosa allah rası olsun.
-
Evet kalıcak yer sorunu olanlara duyurulur.Bizim yazlık o tarihte boş olucak.Bunu cidden söliyorum cadırı olmayanlar bizde kalabilirler.Yeahh manyak olucak yaa.SET ME FREEEEEEEEEEEEE
-
çok güzel çokgüzel vede çok güzel bende kesinlikle ordayım .HERKEZ KENDİNE DİKKAT ETSİN !!!!!!!!!!!!!! MY OF THE RED LORD
-
güzel bir girişim